İnkluziv Təhsil üzrə mütəxəssis Günay Hüseynova: "İşimdə əsas prinsipim ədalət, sistemli yanaşma və şəffaflıqdır"

- Günay xanim, nəcə oldu ki, bu sahəyə gəldiniz?
- İnklüzivlik həmişə mənim ürəyimə yaxın olub. Karyeramın əvvəlində, təbii olaraq, səssizcə mübarizə aparan tələbələrə - əlavə dəstəyə, anlayışa və potensiallarına inanmaq üçün kiməsə ehtiyacı olanlara cəlb olunurdum. İngilis dili müəllimi kimi məzun olduqdan sonra birinci ildən dövlət məktəbində işlədim və müəllimlik işini həqiqətən də orada sevdim. Mən uşaqları dəstəkləməkdən, onların ehtiyaclarını başa düşməkdən və tam potensiallarına çatmaqda kömək etməkdən həzz aldım.
Səyahətim davam etdikcə mən beynəlxalq məktəbdə işləmək imkanı qazandım və burada qlobal təhsil təcrübələri ilə tanış oldum. Müxtəlif ölkələrin yaxşı inkişaf etmiş təhsil sistemlərinin üstünlüklərini yaşamaq məni daha çox öyrənməyə və tələbələrimə ən yaxşı strategiyaları çatdırmağa ruhlandırdı.
Bununla belə, mənim inklüzivliyə olan dərin həvəsim indiki iş yerimdə - Bakının ən qabaqcıl düşünən məktəblərindən biri olan Azerbaycan Britaniya Kollecinde həqiqətən çiçəkləndi. Burada, hər bir uşağın layiq olduğu təhsili almasını təmin etmək üçün öyrənmə ehtiyaclarını müəyyən etməyə və effektiv, dəstəkləyici strategiyaların həyata keçirilməsinə həsr olunmuş İnklüziv Mərkəzimiz var. Həm ictimai, həm də beynəlxalq təhsildəki təcrübələrimlə formalaşan bu karyera məni bu gün olduğum yerə – tələbələrimizin həyatında əsl fərq yaratmağa sadiq olan İnklüzivRəhbərinə apardı.
- Neçə ildir ki, bu sahədəsiniz?
- 24 ildir pedaqoji sahədəyəm, bunun son 12 ilini beynəlxalq məktəbdə çalışaraq keçirmişəm. İnkluziv rəhbər kimi fəaliyyətim isə son illərdə daha da intensivləşib.
- Öz sahəniz üzrə hansı işləri icra edirsiniz?
- İnkluziv mərkəzin Rəhbəri kimi mənim missiyam öyrənmə ehtiyaclarından və ya keçmişindən asılı olmayaraq hər bir uşağın dəstəkləyici və inklüziv mühitdə inkişaf etmək imkanına malik olmasını təmin etməkdir. Mən əlavə dəstəyə ehtiyacı olan sagirdleri müəyyən etmək, fərdiləşdirilmiş xususi planları hazırlamaq və həm akademik, həm də sosial-emosional inkişafı təşviq edən strategiyaları həyata keçirmək üçün müəllimlər, valideynlər və mütəxəssislərlə sıx əməkdaşlıq edirəm.
Mənim rolumun ən faydalı tərəflərindən biri Xüsusi Təhsil Ehtiyacları (SEN) və İngilis dilini Əlavə Dil kimi (EAL) olan tələbələrin uğur qazanmaları üçün lazımi resursları və şəraiti əldə etmələrini təmin etməkdir. Mən həmçinin müəllimlər üçün təlim sessiyalarına rəhbərlik edirəm, onları müxtəlif təlim ehtiyaclarını ödəmək üçün inklüziv tədris təcrübələri və effektiv sinif strategiyaları ilə təchiz edirəm.
İnkluziv Mərkəzinə nəzarət etdiyim Azerbaijan British College də mən öyrənmə çətinliklərinin erkən aşkarlanmasına, xüsusi müdaxilələrin həyata keçirilməsinə və hər bir uşağın özünü dəyərli və səlahiyyətləndirilmiş hiss etdiyi məktəb mədəniyyətini inkişaf etdirməyə diqqət yetirirəm.
Mənim rolum təkcə problemlərin həlli ilə bağlı deyil, həm də potensialın üzə çıxarılmasıdır şagirdlərdə inam yaratmağa, müstəqilliklərini inkişaf etdirməyə və tam imkanlarına çatmağa kömək etməkdir.
Nəticə etibarı ilə, inklüzivlik yalnız məktəbdə bir şöbə deyil - bu, təfəkkür, mədəniyyət və təhsildə ədalətə sadiqlikdir. İnklüziv Rəhbər kimi mən maneələri aşmağa, imkanlar yaratmağa və heç bir uşağın geridə qalmamasını təmin etməyə özümü həsr edirəm.
- İş prinsipiniz nədən ibarətdir?
- İşimdə əsas prinsipim ədalət, sistemli yanaşma və şəffaflıqdır. Hər bir uşaq bərabər imkanlara layiqdir və onların ehtiyacları həssaslıqla və diqqətlə qarşılanmalıdır. Mən əməkdaşlıq və komanda işi prinsiplərinə çox önəm verirəm. Hər bir qərar dəlillərə və müşahidələrə əsaslanmalıdır. Eyni zamanda, məsuliyyət və davamlılıq olmadan nəticə əldə etmək mümkün deyil. İşimdə hər zaman praktik və real yanaşmaları seçirəm və tətbiq edilə bilən strategiyalar təqdim etməyə çalışıram.
- Bir mütəxəssis olaraq nəyə "yox" deyirsiniz?
- Mən etiketləməyə və laqeyd münasibətə "yox" deyirəm. Hər bir şagird fərqlidir və onların ehtiyaclarını gözardı etmək, sadəcə vəziyyəti daha da ağırlaşdırır. Müəllimlərə sistemə uyğun işləməyə təşviq edirəm və qaydaların pozulmasına yol vermirəm. Əgər bir müəllim və ya valideyn dəyişikliyə açıq deyilsə, bu prosesə mənfi təsir edir. Ona görə də passivliyə və təşəbbüskarlığın olmamasına da "yox" deyirəm.
- Son zamanlarda sizə daha çox nə ilə bağlı müraciətlər olur?
- Son zamanlarda Diqqət Eksikliyi və Hiperaktivlik Pozuntuzu( DEHP), oxu və yazı çətinlikləri, sosial-emosional problemlər və davranış pozuntuları ilə bağlı çox sayda müraciət alıram. Müəllimlər, bu şagirdlərin sərgilədiyi davranışların səbəbini anlamaq və idarə etmək yollarını soruşurlar. Valideynlər isə uşaqlarının evdə necə dəstəklənməsi ilə bağlı tövsiyələr istəyirlər. Mən də həm məktəb daxilində, həm sosial şəbəkələr vasitəsilə tövsiyələr və strategiyalar paylaşaraq bu ehtiyaca cavab verməyə çalışıram.
- Xarakter olaraq necə birisiniz?
- Mən müəyyən hədəfləri olan, sistemli və təşəbbüskar biriyəm. İşimdə dəqiqliyə və nəticəyə böyük önəm verirəm. Eyni zamanda həssas və empatik yanaşmaya malikəm. Komanda işində koordinasiya və liderlik bacarıqlarım ön plandadır. Çətin situasiyalarda təzyiq altında soyuqqanlılıqla qərar vermək bacarığım var.
- Ailəlisinizmi?
- Bəli, ailəliyəm və 3 övladım var. Valideynlik mənə uşaqlarla işləməkdə daha real və səmimi yanaşma qazandırıb.
- Oxuculara nə məsləhət görürsünüz?
- Məsləhətim odur ki, uşaqlarınızı dinləyin, onların duyğularını anlayın və onlara bərabər şərait yaradın. Müəllimlər və valideynlər bilməlidirlər ki, hər uşaq fərqli sürətlə inkişaf edir. Əməkdaşlıq və anlayış olmadan inkişaf mümkün deyil. Həmçinin, Instagram səhifəmdə ( @gunay_inclusivelead )müəllim və valideynlər üçün praktiki tövsiyələr paylaşıram – bu resurslardan istifadə etməyi də tövsiyə edirəm.
- Mən bu sahəyə gələrkən, ağlıma gəlməzdi ki,.. Bu fikri özünüz tamamlayın, zəhmət olmasa.
- Ağlıma gəlməzdi ki, bir gün bu qədər uşağın həyatına toxunub, onların uğur hekayəsinin bir hissəsi olacağam. Bu sahəyə başlayarkən tək bir uşağa dəstək olmaq istəyirdim, indi isə bütün məktəb səviyyəsində dəyişikliklər edərək inklüziv təhsilin inkişafına töhfə verirəm. Bu mənim üçün həm peşəkar, həm də şəxsi qürur mənbəyidir.
Əlaqə nömrəsi: (055) 357 99 03