Pedaqoq Səkinə Məmmədova: “Səhvləri Sevmək: Onlardan Uğura Aparan Yolu Çizmək”
- Səkinə xanım, necə oldu ki, bu sahəyə gəldiniz?
- Mənim müəllimlik peşəsinə olan marağım uşaqlıqdan başlayıb. Anam müəllim olduğu üçün, onun işini yaxından izləyərək böyümüşəm və onun şagirdlərinə göstərdiyi qayğı və diqqəti gördükcə, mən də eyni yolda irəliləmək qərarına gəldim. Onun necə insanlara təhsil verərək , həyatlarına müsbət təsir etdiyini gördüm və bu, məni çox təsirləndirdi. Müəllimlik peşəsi sadəcə bir iş deyil, həm də böyük bir məsuliyyətdir. Mənim də məqsədim, gənc nəslə bilik vermək və onları həyatlarında doğru istiqamətə yönəltməkdir. Müəllimlik peşəsi insanın inkişafına və cəmiyyətə faydalı olmasına kömək edən dəyərli bir yol olduğu üçün bu sahədə fəaliyyət göstərmək istəyirəm.
- Neçə ildir ki, bu sahədəsiniz və öz sahəniz üzrə hansı işləri görürsünüz?
- 11 ildir ki, müəllimlik peşəsində çalışıram və bu müddət ərzində yalnız şagirdlərə yeni biliklər verməklə kifayətlənməyib, onları hərtərəfli inkişaf etdirməyə də xüsusi diqqət yetirirəm. Tədris sahəmdə şagirdlərimə həm nəzəri, həm də praktiki biliklər verərək onların şəxsi və intellektual inkişaflarına dəstək oluram. Əlamətdar günlərdə müxtəlif tədbirlər keçirir, şagirdlərimi bu cür fəaliyyətlərə cəlb edirəm ki, onların sosial və mədəni bacarıqları da inkişaf etsin. Həmçinin, mütəmadi olaraq məqalələr yazır, müxtəlif müsabiqələrdə iştirak edir və seminarlara qatılıram. Bu tədbirlər mənə yeni biliklər əldə etməyə, həmçinin tədris metodlarını daha da təkmilləşdirməyə kömək edir. İxtisasartırma təlimlərində iştirak edərək öz sahəmdəki yeniliklərdən xəbərdar oluram və bu, tədrisimdəki keyfiyyəti artırır. Müəllimlik mənim üçün yalnız bir peşə deyil, həm də həyatıma dəyər qatmaq və gələcək nəsillərə faydalı olmaq yoludur.
- İş prinsipiniz nədən ibarətdir?
- Mənim iş prinsipim, şagirdlərimin psixoloji və fizioloji sağlamlığını hər zaman ön planda tutmaqdır. İnanıram ki, yalnız sağlam və xoşbəxt şagirdlər effektiv təhsil ala bilərlər. Hər dərsə şagirdlərimin motivasiyasını artırmaq, onların rahat və müsbət bir atmosferdə təhsil almalarını təmin etmək üçün çalışıram. Beləliklə, həm akademik, həm də emosional baxımdan şagirdlərimi inkişaf etdirmək istəyirəm. Şagirdlərin özlərini dəyərli və güvənli hiss etmələri, mənim üçün ən böyük prioritetdir.
- Bir mütəxəssis olaraq nəyə "yox" deyirsiniz?
- Təhsildə “yox” dediyim şeylərdən biri uşaqların səhvlərinə qarşı kobud və cəzalandırıcı yanaşmalardır. Bir uşağın bilməməsi və səhv etməsi, onun öyrənmə yolunda qarşılaşdığı təbii bir mərhələdır. Müəllim olaraq biz, uşaqların bu səhvlərindən öyrənmələrinə kömək etməliyik. Əgər uşaq səhv edirsə, bizim vəzifəmiz ona düzgün yolu göstərmək, onu təşviq etmək və ona dəstək olmaqdır. Bizim məqsədimiz onları alçaltmaq deyil, əksinə onların özünə inamını artırmaq və öyrənməyə olan maraqlarını gücləndirməkdir. Bilik çatışmazlığı ilə qarşılaşan uşaqlara qarşı məhəbbət və anlayışla yanaşmaq, təhsil prosesinin ən vacib hissəsidir.
- Xarakter olaraq necə birisiniz?
- Xasiyyətim haqqında danışmaqdan çox, mənim sevərək etdiyim işlərdən danışmağı daha üstün bilirəm. Məncə, minlərlə sözdən daha çox, əməllərimiz bizim kim olduğumuzu və nəyi dəyərləndirdiyimizi daha yaxşı təsvir edir. Dürüstlüyü həyatımda böyük bir yerə qoyuram və bu xüsusiyyəti həm özüm üçün, həm də ətrafımdakı insanlardan gözləyirəm. Yardım etməyi çox sevirəm və bu, mənim üçün həm insanlıq, həm də qarşılıqlı hörmət baxımından önəmlidir. Həmçinin, başqasından yardım almaq da mənə böyük məmnuniyyət verir, çünki bu, qarşılıqlı dəstəyin və əməkdaşlığın vacibliyini göstərir.
Ailə, dostluq və iş həyatım mənim üçün çox böyük dəyərə malikdir. Bu üç sahədə də hər zaman insanlara hörmətlə yanaşmağa və eyni hörməti özümə qarşı da gözləməyə çalışıram. Mənim üçün ən vacib olan məsələlərdən biri, etdiyim işlərin dinimə və insanlığa zidd olmamasıdır. Bu mənim üçün yalnız mənəvi və əxlaqi bir məsuliyyət deyil, həm də özümə və ətrafıma olan hörmətin bir formasıdır. Həyatımda hərəkətlərimin mənəvi tərəfi həmişə ön planda olmalıdır.
- Ailəlisinzimi?
- Bəli, ailəliyəm və həyat yoldaşım mənim ən böyük dəstəkçimdir. Hər işdə və həyatda qarşılaşdığım çətinliklərdə yanımda olan, mənə həm fiziki, həm də mənəvi dəstək verən biri olaraq, onun varlığı mənim üçün çox dəyərlidir. Xüsusən tədbirlərə hazırlaşarkən, onun yardımını çox qiymətləndirirəm. Həyat yoldaşımın dəstəyi sayəsində həm işdə, həm də şəxsi həyatımda balansı qorumaqda çətinlik çəkmirəm. Bir-birimizə olan dəstəyimiz, işlərimizi daha rahat və uğurlu şəkildə həyata keçirməyimizə kömək edir.
- Oxuculara nə məsləhət görürsünüz?
- Mənim tövsiyəm, uşaqların və gənclərin həyatları boyunca etdikləri səhvləri sevmələri və onlardan qorxmamalarıdır. Səhvlər insanın inkişafında vacib bir mərhələdir və hər səhv bir dərs, bir öyrənmə fürsətidir. Uşaqlara öyrətmək lazımdır ki, səhvləri təhlil etsinlər, onlardan çıxardığı dərslə daha güclü olsunlar və bu səhvləri inkişaflarının bir hissəsi kimi qəbul etsinlər. Həyat boyu qarşılaşdıqları hər bir çətinlik, onların məqsədlərinə çatmaq üçün bir pillədir. Hər uğursuzluq, yeni bir başlanğıc və daha yaxşı olmaq üçün bir fürsətdir. Bu yanaşma uşaqlara, yalnız uğurlu olmaq deyil, həm də uğursuzluqlara dayanıqlı olmaq və irəliləmək bacarığı qazandıracaq.
- Mən bu işi səçərkən ağlıma gəlməzdi ki,.. Bu fikri özünüz tamamlayın, zəhmət olmasa.
- Müəllimlik peşəsini seçərkən, bu sahəyə olan sevgimin və bağlılığımın hər gün daha da artacağını heç düşünməmişdim.