İbtidai sinif müəllimi Lala Verdiyeva: "Təhsil alan hər bir uşağın həyatında iz buraxmaq və onlara doğru yolu göstərmək, mənim üçün ən böyük şərəfdir"

- Lala xanım necə oldu ki, bu sahəyə gəldiniz?
- Bu sahəyə gəlməyim uşaqlara olan sevgim və onların bilik dünyasına ilk addımlarını daha inamlı atmasına kömək etmək istəyimlə bağlıdır. Uşaqların təhsilə marağını artırmaq, onlara öyrənməyi sevdirərək gələcək uğurlarının təməlini qoymaq mənim üçün sadəcə bir iş deyil, həm də bir missiyadır.
- İbtidai sinif müəllimi kimi, mən şagirdlərin təkcə dərslərini öyrənməsinə deyil, həm də özünəinamının formalaşmasına, yaradıcı düşüncə tərzinin inkişafına və öz bacarıqlarını kəşf etməsinə kömək etməyə çalışıram. Bu yaş dövrü uşaqların dünyanı qavrama və öyrənmə prosesinin ən həssas mərhələsidir. Onların gözlərindəki öyrənmə həvəsini görmək, hər yeni mövzunu başa düşdükdə duyduqları sevinci hiss etmək mənim üçün ən böyük motivasiyadır.
Hər bir uşağın fərqli istedad və potensiala sahib olduğunu bilmək və onlara fərdi yanaşmaq, onların maraq dairələrinə uyğun olaraq bilik vermək mənim üçün çox önəmlidir. Buna görə də bu peşəni sadəcə bir iş kimi deyil, eyni zamanda gələcəyə qoyulan ən dəyərli sərmayə kimi görürəm. Müəllimlik mənim üçün uşaqların dünyasına işıq tutmaq, onları gələcək uğurlarına doğru istiqamətləndirmək və onlara təhsil vasitəsilə daha yaxşı bir həyat qurmaq imkanı verməkdir.
- Neçə ildir ki, bu sahədəsiniz?
- Bu sahədə ilk ilim olsa da, işimə böyük həvəs və məsuliyyətlə yanaşıram. Tədris prosesində şagirdlərimə yalnız bilik verməklə kifayətlənmir, eyni zamanda onların inkişafına dəstək olmaq üçün daim yeni metodlar axtarıram. Müəllim kimi seçilməyim təkcə təcrübə ilə deyil, işimə olan sevgim, şagirdlərimə fərdi yanaşmağım və dərsləri daha maraqlı etmək üçün göstərdiyim səylə bağlıdır.
Müasir və interaktiv tədris üsullarından istifadə edərək, uşaqların dərsə marağını artırmağa, onların öyrənmə prosesinə həvəslə yanaşmasına nail olmağa çalışıram. Hər bir şagirdin fərqli potensialı olduğunu nəzərə alaraq, onların bacarıqlarını üzə çıxarmağa xüsusi önəm verirəm.
İlk ilim olmasına baxmayaraq, işimdə məsuliyyətli olmaq, daim öyrənmək və inkişaf etmək prinsiplərinə sadiq qalıram. Təcrübəm hələ az ola bilər, amma uşaqların dünyasına daxil olub onların təhsilinə töhfə vermək mənim üçün ən vacib məqsəddir.
- Öz sahəniz üzrə hansı işləri icra edirsiniz?
- İbtidai sinif müəllimi olaraq mənim əsas vəzifəm şagirdlərə yalnız bilik vermək deyil, eyni zamanda onların hərtərəfli inkişafına dəstək olmaqdır. Tədris prosesində uşaqlara oxuma-yazma, riyazi və məntiqi düşünmə bacarıqları qazandırmaqla yanaşı, onların analitik və yaradıcı düşüncələrini inkişaf etdirməyə çalışıram.
Bundan əlavə, dərs prosesini daha maraqlı və effektiv etmək üçün innovativ tədris üsullarından istifadə edirəm. Müasir texnologiyalardan və interaktiv metodlardan istifadə edərək uşaqların dərslərə marağını artırmağa, onları öyrənməyə təşviq etməyə çalışıram. Tədris prosesində müxtəlif oyunlar, qrup işləri, vizual materiallar və praktik tapşırıqlardan istifadə edərək uşaqların dərsi daha yaxşı qavramasına şərait yaradıram.
Eyni zamanda, şagirdlərimin sosial və emosional inkişafına da xüsusi önəm verirəm. Onların ünsiyyət bacarıqlarını formalaşdırmaq, əməkdaşlıq etməyi öyrətmək və özlərini ifadə etmələrinə şərait yaratmaq üçün müxtəlif fəaliyyətlər təşkil edirəm. Şagirdlərimə yalnız akademik biliklər verməklə kifayətlənmir, həm də onlara məsuliyyətli, etik dəyərlərə sahib, düşüncəli və yaradıcı fərdlər kimi böyümələrinə kömək edirəm.
Valideynlərlə daima ünsiyyətdə olur, onların övladlarının təhsil prosesinə aktiv qoşulmalarını təmin etməyə çalışıram. Valideynlərin dəstəyi ilə uşaqların daha uğurlu nəticələr əldə etməsi üçün fərdi yanaşma tətbiq edirəm.
Qısaca desəm, mənim işim yalnız dərs keçməkdən ibarət deyil – mən gələcəyin təməlini formalaşdıran, uşaqların biliklərlə yanaşı dəyərlər və bacarıqlar qazandığı bir mühit yaratmağa çalışıram.
- Kənd məktəbində işləmək çətindirmi?
- Kənd məktəbində işləmək çətindirmi?
- Kənd məktəbində işləməyin özünəməxsus çətinlikləri olsa da, eyni zamanda çox dəyərli və mənalı tərəfləri var. Əsas çətinliklərdən biri bəzi resursların məhdud olmasıdır. Şəhər məktəbləri ilə müqayisədə burada texniki avadanlıqlar, interaktiv vasitələr və tədris materialları bir qədər az ola bilər. Lakin bu, müəllim olaraq mənim yaradıcılığımı və çevikliymi artırır, mövcud imkanlardan maksimum istifadə edərək daha effektiv dərs keçməyə çalışıram.
Digər tərəfdən, kənd məktəblərində şagirdlərin təhsilə marağını artırmaq və onların biliklərə əlçatanlığını təmin etmək üçün əlavə səylər göstərmək lazım gəlir. Valideynlərin təhsilə baxışı da burada mühüm rol oynayır və bəzən onlarla daha sıx işləmək, övladlarının təhsilinə daha çox önəm vermələrinə kömək etmək lazım olur.
Amma bütün bunlarla yanaşı, kənd məktəbində işləmək insana xüsusi bir enerji və motivasiya verir. Burada uşaqlar daha səmimi, müəllimlərinə daha çox bağlı olurlar. Onların gözlərindəki öyrənmə həvəsi və kiçik uğurlarına duyduqları sevinc məni daha da ruhlandırır. Kənd mühiti təbiiliyi, mehribanlığı və insan münasibətlərinin səmimiliyi ilə seçilir. Bu da müəllim olaraq mənə öz işimi daha sevgi ilə görməyə kömək edir.
Qısaca desəm, kənd məktəbində işləmək müəyyən çətinliklər gətirsə də, bu çətinliklər öyrətmək həvəsimi azaltmır, əksinə, məni daha da gücləndirir. Burada hər bir nailiyyət daha dəyərlidir və gördüyüm işin həqiqətən böyük bir təsir yaratdığını hiss etmək mənim üçün ən böyük mükafatdır.
- İş prinsipiniz nədən ibarətdir?
- İş prinsipim şagirdlərə yalnız bilik verməklə kifayətlənməyib, onlarda öyrənmə həvəsi yaratmaq, onların inkişafına dəstək olmaq və hər birini fərdi yanaşma ilə istiqamətləndirmək üzərində qurulub. Mənim üçün əsas prioritet şagirdlərin dərsləri sevərək və maraqla öyrənməsidir. Buna nail olmaq üçün dərs prosesini interaktiv, əyləncəli və düşündürücü etməyə çalışıram.
İş prinsiplərim əsasən aşağıdakı prinsiplər üzərində qurulub:
1. Fərdi yanaşma – Hər bir uşağın öyrənmə tərzi və bacarıqları fərqlidir. Buna görə də, hər bir şagirdin potensialını nəzərə alaraq onlara uyğun metodlardan istifadə edirəm.
2. Maraqlı və interaktiv dərslər – Tədrisi daha effektiv və cəlbedici etmək üçün müasir texnologiyalardan, oyunlardan, praktik tapşırıqlardan və qrup işlərindən istifadə edirəm. Bu, şagirdlərə dərsləri daha yaxşı qavramağa kömək edir.
3. Şagirdlərin sərbəst düşüncəsinə dəstək olmaq – Mənim üçün önəmlidir ki, şagirdlər sadəcə əzbərləməsinlər, düşündürən suallar üzərində işləsinlər, öz fikirlərini ifadə etməyi və məntiqi nəticələr çıxarmağı öyrənsinlər.
4. Sevgi və motivasiya – Uşaqların hər birinə sevgi və anlayışla yanaşmaq, onların bacarıqlarına inanmaq və daim motivasiya etmək uğurun açarıdır.
5. Məsuliyyət və davamlı inkişaf – Müəllim kimi daim öyrənirəm, yeni tədris metodlarını araşdırır və özümü inkişaf etdirməyə çalışıram. Çünki inaniram ki, yaxşı müəllim olmaq üçün ilk növbədə özümdə inkişaf etməliyəm.
Ümumiyyətlə, iş prinsipim yalnız dərs keçməklə məhdudlaşmır. Mənim əsas məqsədim şagirdlərə təhsili sevdirərək, onlara uğurlu gələcək üçün möhkəm bir baza qurmaqdır.
- Son zamanlarda sizə daha çox nə ilə bağlı müracitlər olur?
-Son zamanlarda mənə əsasən valideynlər və şagirdlər tərəfindən müxtəlif mövzularda müraciətlər olur.
1. Valideynlərin müraciətləri:
Valideynlər daha çox övladlarının dərsə marağını artırmaq, onların öyrənmə prosesindəki çətinliklərini aşmaq və evdə təhsilə necə dəstək ola biləcəkləri ilə bağlı suallar verirlər. Bəzi valideynlər övladlarının dərs zamanı diqqətini cəmləməkdə çətinlik çəkdiyini və bu problemi necə həll edə biləcəklərini soruşurlar. Bundan başqa, uşaqların oxu və yazı bacarıqlarını daha da inkişaf etdirmək üçün əlavə metodlar barədə maraqlanırlar.
2. Şagirdlərin müraciətləri:
Şagirdlər isə daha çox dərslə bağlı çətinliklərini bölüşürlər. Bəzi mövzuları daha yaxşı başa düşmək üçün əlavə izah istəyənlər, ev tapşırıqlarında dəstək axtaranlar və ya daha yaradıcı və əyləncəli öyrənmə üsulları haqqında sual verənlər olur. Eyni zamanda, bəzi şagirdlər motivasiya ilə bağlı çətinlik çəkdiklərini bildirirlər və onların dərsə həvəsini artırmaq üçün müxtəlif yanaşmalar tətbiq etməyə çalışıram.
3. Peşəkar məsləhət istəyənlər:
Bundan əlavə, müəllimlik sahəsinə yeni başlayanlar və ya bu sahəyə marağı olan şəxslər də mənə müraciət edirlər. Onlar dərs metodikası, sinif idarəetməsi və innovativ tədris yanaşmaları barədə məsləhətlər istəyirlər.
Ümumiyyətlə, mənə edilən müraciətlər təhsilin keyfiyyətini artırmaq, uşaqlara daha yaxşı öyrənmə şəraiti yaratmaq və tədris prosesini daha maraqlı etmək məqsədilə olur. Mən də hər zaman bu suallara ətraflı cavab verməyə və kömək etməyə çalışıram.
- Xarakter olaraq necə birisiniz?
- Xarakter olaraq məsuliyyətli, səbirli və enerjili biriyəm. İşimə və şagirdlərimə qarşı böyük sevgi və həvəs hiss edirəm, bu da məni daim daha yaxşı olmağa sövq edir. Uşaqlarla işləmək səbir və anlayış tələb etdiyi üçün onların hər birinə fərdi yanaşmağa çalışıram.
Eyni zamanda, pozitiv və motivasiyaedici biri olduğumu düşünürəm. Həm şagirdlərimi, həm də özümü daim inkişaf etdirmək istəyirəm. Çətinliklər qarşısında asanlıqla ruhdan düşmürəm, əksinə, onları bir fürsət kimi görüb həll yolları tapmağa çalışıram.
Ədalətli və tələbkar bir müəlliməm. Şagirdlərimə sevgi və anlayışla yanaşsam da, eyni zamanda onların məsuliyyətli, çalışqan və nizam-intizamlı olmalarına diqqət yetirirəm. Onların uğurlarına sevindiyim kimi, qarşılaşdıqları çətinliklərdə də dəstək oluram.
Daim öyrənməyi sevən və yeniliklərə açıq biriyəm. Müasir tədris metodlarını öyrənməyə və tətbiq etməyə çalışıram. Mənim üçün müəllimlik sadəcə bir peşə deyil, həm də bir missiyadır. Buna görə də, hər gün işimə yeni bir enerji və həvəs qatmağa çalışıram.
- Bir mütəxəssis olaraq nəyə "yox" deyərsiniz?
- Bir mütəxəssis olaraq təhsildə keyfiyyəti aşağı salan, şagirdlərin inkişafına mane olan və onların öyrənmə həvəsini azaldan hər şeyə "yox" deyərəm.
1. Şagirdlərə standart yanaşmaya – "yox"
Hər bir uşaq fərqlidir və onların öyrənmə tempi, maraqları, bacarıqları da müxtəlifdir. Bütün şagirdlərdən eyni nəticəni gözləmək, onlara eyni üsulla yanaşmaq düzgün deyil. Mən fərdi yanaşmanın tərəfdarıyam və hər uşağın potensialını maksimum üzə çıxarmağa çalışıram.
2. Qorxu və təzyiqə əsaslanan təhsilə – "yox"
Uşaqların öyrənməsini təşviq etməyin ən yaxşı yolu onlara sevgi və motivasiya ilə yanaşmaqdır. Qorxu və təzyiq üsulu ilə öyrənmək onları dərsdən soyudur və yaradıcı düşüncəni məhdudlaşdırır. Mən şagirdlərimi ruhlandıran, onları cəsarətləndirmək və bilik qazanmağa həvəsləndirən bir yanaşmanı dəstəkləyirəm.
3. Yalnız nəzəriyyəyə əsaslanan dərslərə – "yox"
Mənim üçün öyrənmə prosesi yalnız kitabdan oxumaqla məhdudlaşmamalıdır. Təcrübə, interaktiv oyunlar, qrup işləri, müasir texnologiyalar və həyati bacarıqlarla bağlı fəaliyyətlər tədris prosesinin ayrılmaz hissəsi olmalıdır. Şagirdlərin öyrəndiklərini real həyatda tətbiq edə bilməsi çox vacibdir.
4. Uşaqların fikirlərinə məhəl qoymamağa – "yox"
Şagirdlərin fikirlərini dinləməmək, onları passiv şəkildə öyrənməyə məcbur etmək düzgün deyil. Mən şagirdlərimin öz fikirlərini ifadə etməsinə, suallar verməsinə və tədris prosesində aktiv iştirak etməsinə dəstək oluram.
5. Daimi inkişafdan imtina etməyə – "yox"
Müəllim öyrətməklə yanaşı, özü də daim öyrənməlidir. Müasir tədris metodlarını araşdırmamaq, yeni yanaşmalara qapalı olmaq müəllimin inkişafına mane olur. Mən yeniliklərə açığam və tədris prosesimi daim təkmilləşdirməyə çalışıram.
Qısaca desəm, mən təhsilin daha effektiv, şagird yönümlü və motivasiyaedici olması üçün dəyişikliklərə açıq olan bir yanaşmanı dəstəkləyirəm və hər cür köhnəlmiş, təsirsiz metodlara "yox" deyirəm.
- Oxuculara nə məsləhət görürsünüz?
- Oxuculara ən böyük məsləhətim odur ki, sevdikləri peşəni seçsinlər və bu sahəyə ürəklə yanaşsınlar. Sevdiyiniz işin insanın həyatında çox böyük bir yeri var, çünki o zaman işinizi sadəcə vəzifə kimi yox, həqiqətən bir missiya kimi görərsiniz.
1. Həvəs və maraq üzərində qurun – Sevdiyiniz bir sahə üzrə işləmək, hər gün yeni bir şey öyrənmək və bu sahənin içində olmaq çox böyük bir məmnuniyyət gətirir. Sevdiyiniz işə maraq göstərərək, daha çox enerji və motivasiya ilə işləyə bilərsiniz.
2. Öz potensialınızı dəyərləndirin – Peşə seçimi çox vacibdir, amma bunu edərkən öz bacarıqlarınızı və maraqlarınızı da nəzərə alın. Hansı sahədə özünüzü daha yaxşı hiss edirsiniz? Hansı işdə daha çox inkişaf edə bilərsiniz? Bu sualları özünüzə verin və doğru istiqaməti seçməyə çalışın.
3. Uğur qazanmaq zaman alır – Hər hansı bir sahədə müvəffəqiyyətə çatmaq üçün zaman və əzm tələb olunur. Çətinliklərlə qarşılaşdıqda, özünüzü itirməyin və davam edin. Sevdiyiniz işlə məşğul olmaq, sizi hər çətinlikdən üzülmədən keçməyə ruhlandıracaq.
4. Səhvlərdən öyrənin – Peşə yolunda səhvlər olacaq və bu, təbii bir prosesdir. Hər səhv yeni bir təcrübə gətirir. Sevdiyiniz sahədə qarşılaşacağınız çətinlikləri bir fürsət kimi görərək onlardan dərs çıxarın.
5. İnkişaf etməyə açıq olun – Sevdiyiniz sahədə daim yeniliklərə açıq olun. Öyrənməyə, təkmilləşməyə və inkişaf etməyə çalışın. Hər yeni bilik və bacarıq sizi daha da irəlilədəcək.
Son olaraq, peşə seçimi yalnız pul qazanmaq və ya başqalarının gözündə dəyərli görünmək məqsədilə deyil, insanın özünü ifadə etməsi və özünə uyğun bir həyat qurması üçün olmalıdır. Həyatınızın çox hissəsini sərf edəcəyiniz bir işi sevmək, həm peşəkar, həm də şəxsi həyatınıza müsbət təsir edəcək.
- "Mən bu sahəyə gələrkən ağlıma gəlməzdi ki,.. Bu fikri özünüz tamamlayın, zəhmət olmasa.
- Ağlıma gəlməzdi ki, bu peşə mənim həyatımın ən böyük həyəcan mənbəyinə çevriləcək. Müəllimlik sadəcə dərs keçməkdən çox daha artıqdır. Uşaqların dünyasına daxil olduqca, onların hər birinin özünəməxsus xarakteri, arzuları və hətta çətinlikləri olduğunu anladım. Hər birinin həyatına toxunmaq, onların inkişafını izləmək və kiçik uğurlarına sevinmək mənim üçün çox böyük bir mükafatdır. Bəzən ən sadə bir təşəkkür belə bütün yorğunluğu unudub, işə olan sevgimi daha da artırır. Bu peşə mənə yalnız başqalarına təsir etməyi deyil, həm də özümü daha yaxşı anlamağı öyrətdi.
Əlaqə nömrəsi: (055) 933 62 32